Slider

Spune-le prietenilor

Fenomenul Pokemon GO ia cu asalt Centrul Vechi


     Salutare prieteni ! Cu toții am auzit de acel joc simpatic pe care toată lumea îl joacă și în care ești nevoit să te plimbi pe afară ca să prinzi micile animăluțe japoneze cunoscute de întreaga lume sub numele de "pokemoni", dar nimeni nu s-a așteptat ca acest joc să prindă atât de mult, mai ales în România. Recunosc faptul că și eu sunt jucător și ca orice "antrenor de pokemoni" care se respectă. am dat aseară o tură în centrul vechi și la Cazino să mai prind câte ceva. Am constatat uimit că aproape toată lumea care se afla acolo era cu ochii într-un device și se plimba de colo-colo, fiecare așteptând să prindă cât mai mulți pokemoni. Am stat de vorbă cu câțiva jucători și mi-au spus că au devenit dependenți de prins animăluțe și spun că faleza de la Cazino este cel mai bun loc de întâlnire, deoarece conține numeroase monumente recunoscute de Google Maps pe care Pokemon GO le folosește drept locuri de unde poți primi bonusuri (poartă numele de Poke Stop pentru cunoscători).
 
     În contrast cu gamerii și poate ca să le facă-n ciudă, alți tineri au ieșit pe faleză cu telescopul să privească cerul dar și luna (care aseară a căpătat o nuanță frumoasă de portocaliu aprins). Unul dintre acești tineri le dădea turiștilor posibilitatea să privească prin telescopul său în schimbul modestei sume de 3 lei. Tot acesta mi-a spus că Pokemon GO este o prostie și că cei care-l joacă sunt idioți, susținându-și afirmația menționând câteva cazuri izolate din SUA unde câțiva jucători au fost loviți de mașină și au murit (eu cred că mai mult voia să-și facă reclamă la telescopul său).
 
     Tot aseară adulții au preferat să se delecteze cu niște cărți luate de la târgul de carte ce se ține anual pe faleză și astfel fiecare a avut o modalitate de a-și petrece timpul în aer liber.
     Contrar disputelor lansate pe tema jocului Pokemon GO, eu susțin ideea de a mai ieși din casă și de a crea un subiect comun de discuție între oameni dar îi indemn pe toți să fie precauți și să fie atenți la lucrurile care se întâmplă în jurul lor. La fel ca în toamnă la proteste, vă invit pe toți să ieșiți din casă, dar de data aceasta ca să vă relaxați și să vă bucurați de o vineri seară frumoasă la malul mării !

Share this:

Despre autor

Sunt un simplu constantean caruia ii place sa vorbeasca in mod public despre orasul natal precum si actualitatea urbana de la malul marii. Pentru munca depusa am fost rasplatit cu premiul 10 Oameni de Valoare ai Constantei la categoria Mass-Media. Datoria mea nu se opreste aici, promit sa raman la fel de realist si taios ca pana acum ! Lectura placuta in continuare :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu