Slider

Spune-le prietenilor

Incendiu provocat de țigani, la abator ! FOTO

   
     Salutare tuturor ! Astăzi în jurul orei 15:00 în minunatul cartier "abator" au fost mobilizate două autospeciale ale pompierilor, deoarece o pubelă pentru hârtie reciclabilă a luat foc. Din cele spuse de trecători, flăcările aveau 2 metri. Vis-a-vis de tomberoane este un magazin care vinde butelii și oricând exista posibilitatea ca focul să se extindă și să provoace o tragedie.
     Pompierii au stat de vorbă cu țiganii din zonă dar nu au concluzionat nimic, deși părerea mea este că ei sunt vinovații.
Poate acum vă întrebați, de ce prezint atât de mult interes pentru un subiect atât de banal. Ei bine, dragii mei, de zeci de ori s-a întâmplat ca țiganii din acest cartier să dea foc la câte ceva și să vină pompierii. Iarna aceasta au incendiat strada Caraiman ca să se încălzească, iar când am telefonat la 112, cei de acolo nici n-au mai vrut să audă de încă un incendiu. Mi-au spus să nu îmi fac griji, pentru că probabil țiganii de acolo au dat foc la cauciucuri.
     Uitați un articol de anul trecut, foarte accesat, tot despre un incendiu la abator, imediat lângă o benzinărie. Am spus și atunci că trebuie făcut ceva, nu s-a făcut nimic !
 http://urban-constanta.blogspot.ro/2014/10/arde-abatorul.html
      Autoritățile dorm în izmene, așa că trebuie doar să sperăm că nu se va întâmpla nicio nenorocire. Lăsați comentarii dacă locuiți și voi într-un astfel de cartier, unde țiganii se joacă cu focul :)

ACCESAȚI GALERIA FOTO :




Share this:

Despre autor

Sunt un simplu constantean caruia ii place sa vorbeasca in mod public despre orasul natal precum si actualitatea urbana de la malul marii. Pentru munca depusa am fost rasplatit cu premiul 10 Oameni de Valoare ai Constantei la categoria Mass-Media. Datoria mea nu se opreste aici, promit sa raman la fel de realist si taios ca pana acum ! Lectura placuta in continuare :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu