Slider

Spune-le prietenilor

Am fost nominalizat la 10 Oameni de Valoare ai Constantei !

  




   

   
     Salutare dragii mei ! Anul 2016 deja începe să fie bun cu mine. Astăzi mi s-a comunicat că am fost propus pentru 10 Oameni de Valoare ai Constanței la categoria Mass-Media. Câțiva dintre cititorii mei fideli au scris niște propuneri foarte frumoase și le-au adresat pe site-ul oamenidevaloare.ro . Acum că am luat-o pe acest drum am nevoie de tot ajutorul vostru. Vă rog să mă votați accesând acest link http://www.oamenidevaloare.ro/matei-deleanu-2/ unde puteți vedea și propunerile. Trebuie să vă faceți un cont și după aceea puteți vota în fiecare zi fără probleme. Vă mulțumesc pentru susținere și aveți din partea mea tot respectul ! Spor la votat și vă țin la curent !


Share this:

Despre autor

Sunt un simplu constantean caruia ii place sa vorbeasca in mod public despre orasul natal precum si actualitatea urbana de la malul marii. Pentru munca depusa am fost rasplatit cu premiul 10 Oameni de Valoare ai Constantei la categoria Mass-Media. Datoria mea nu se opreste aici, promit sa raman la fel de realist si taios ca pana acum ! Lectura placuta in continuare :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu