Slider

Spune-le prietenilor

Aeromania 2015 - Mici, bere și voie bună


     Salutare tuturor ! Vin de la Aeromania 2015, un show minunat ! Voi face ca de fiecare dată, în timp ce site-urile de știri descriu evenimentul eu vă voi istorisi peripețiile.
       Surprinzător, a fost chiar multă lume în ciuda vremii de rahat. Spectacolul, la fel ca în anii trecuți a fost genial, iar cascadoriile îți tăiau răsuflarea. Au fost, bineînțeles și momente care nu au stârnit atat de mult interes, totuși reușite.
     Din când în când se dădea jos câte un nene pe sfoară din elicopter, dar românii noștrii se concentrau la altceva. Pentru că așa e, oameni buni, nu exită eveniment la care să nu existe ceva care să-l distragă pe român. Și ce ar putea fi atât de important pe această lume încât să uiți complet de spectacol ? evident micii și berica. Cozile la grătarele de mici și butoaiele de bere au fost interminabile, au fost persoane care au așteptat peste o oră până să le vină rândul să comande ceva ce sfârâie și scoate fum. Ca un român adevărat, am încercat și eu să-mi procur haleală, dar nu am putut să stau la asemenea cozi așa că m-am mulțumit cu fructele și apa primite moca la zona presei.
 

      Spectacolul a fost inedit, mai ales văzut din câmp. Nemulțumit de priveliște și curios din fire, am luat-o la trap pe câmpul de lângă aerodrom, până am ajuns pe o movilă de unde totul se vedea mai bine decât la zona VIP. Unde mai pui că am găsit și un corcoduș plin. Mai erau și alți oameni inventivi pe lângă noi, singurul inconvenient era că stăteam într-un lan de păpușoi. Săracul om care l-a plantat o să se supere când o să vadă că cineva mai împiedicat de fel i-a strivit câteva vrejuri (Sorry). Bănuiesc că o să facă mai puțină tărâță la toamnă :(



     Una peste alta s-a terminat evenimentul, și din fericire fără incidente nedorite. A fost frumos și abia aștept Aeromania 2016.
P.S. Legenda spune că acolo pe aerodrom încă mai există români care stau la coadă în speranța că vor apuca să cumpere mici și cârnăciori.
Foto by Ovidiu Oprea

Share this:

Despre autor

Sunt un simplu constantean caruia ii place sa vorbeasca in mod public despre orasul natal precum si actualitatea urbana de la malul marii. Pentru munca depusa am fost rasplatit cu premiul 10 Oameni de Valoare ai Constantei la categoria Mass-Media. Datoria mea nu se opreste aici, promit sa raman la fel de realist si taios ca pana acum ! Lectura placuta in continuare :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu