Slider

Spune-le prietenilor

Constanta a fost scoasa la vanzare !

           Salutare dragii mei prieteni ! Ieri m-am gândit și am compus un anunț în care am scos la vânzare orașul nostru. Am făcut acest lucru deoarece am dorit să glumesc pe seama lucrurilor care nu merg bine în Constanța. Puteți găsi anunțul activ aici.
     P.S. Le mulțumesc din suflet celor de la OLX.ro pentru că mi-au reactivat anunțul timp de 48 de ore. Au dat astfel dovadă de creativitate și simț al umorului. Cu siguranță voi apela la ei dacă am ceva de vândut. Grăbiți-vă să-l vedeți, aștept oferte :)
http://olx.ro/oferta/vand-oras-in-stare-buna-ID4hNqe.html#4a17d7240d

Share this:

Despre autor

Sunt un simplu constantean caruia ii place sa vorbeasca in mod public despre orasul natal precum si actualitatea urbana de la malul marii. Pentru munca depusa am fost rasplatit cu premiul 10 Oameni de Valoare ai Constantei la categoria Mass-Media. Datoria mea nu se opreste aici, promit sa raman la fel de realist si taios ca pana acum ! Lectura placuta in continuare :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu